torsdag 26. juli 2012

Trening på Galterud

Yes yes, i dag pakket jeg bilen og hundene for å reise på trening. 
Første stopp ble på Jessheim vetrinærkontor for å hente denne lille gutten som har hoppet rundt alene siden st.hans. Det var min venninne Carina som fant han når hun var på jobb og fikk levert han inn, da har Ann-Kristin prøvd å fått tak i han i lang tid. Jeg så dette på facebook samtidig som jeg pratet med min søster Charlotte og vi bestemte da at jeg skulle ringe dem og hvis ikke noen hadde hentet han så skulle jeg ta han med til dem. Han er utrolig tynn og trenger tid for å bli bra igjen. Renner mye fra det ene øyet hans så det må også behandles. På veien opp fra Jessheim lå han å sov oppå jakken min. Vi hadde også ett lite stopp på veien av onkel politi som ville gi meg en bot pga bruk av mobil i bilen... Han gliste rått når han så lille Pelle ligge der ved siden av meg, men sa ingen ting på det. Tenkte sikkert at damen er klin gal...

Ut på tur alri sur.
Min søster la ut dette bilde av han på facebook i går kveld<3
Lille Pelle i sitt nye hjem
Så da vi endelig kom frem til Galterud fikk jeg låne den ene stall boksen til hestene så Pelle fikk løpe rundt der mens vi skulle trene. Charlotte kom med begge ungene, Andrea og Martin kom også. Vi startet dagen med grilling alle sammen pluss ungene til Arne. God mat og drikke så ble det trening på sauene. Hadde noen bra runder med Obi. Det som var litt synd var at han ble stanget av den ene sauen når han sto å så på meg, han var ikke forberett på det, men fikk kjørt han videre slik at det ikke var det siste han husket. Han turte å dytte på sauen så da avsluttet vi.
Vi få lov til å takke Arne, Line, Charlotte og Rolf for flott trening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar