torsdag 12. juli 2012

Litt av en start på dagen.

Å starte dagen med at en hund har vært dårlig er ikke gøy. Lille frøken er ikke helt i hundre og ligger nå å sover.
Det positive er jo at man før klokken er 8 har vasket alle gulv i huset. Så da mangler bare støvtørkingen så er vi klare for helgen.

Sitter her med min deilige kaffe og tenker på hva jeg har gjort disse siste mnd. Har vært permitert fra min jobb da den skulle bygges om. Føler jeg ikke har fått gjort alt jeg ville, men det blir vel slik.



Mange fine turer har vi da hatt hundene og jeg, fått trent mye også egentlig. 
Det som jeg faktisk har savnet mest, det er det fine været slik at vi kunne ha sitti ute på baksiden i møblene der. Er ikke helt samme kosen å sitte der når ikke solen varmer ordentlig. Men dette er da blitt siste dagen før jobb i morgen. Skal egentlig bli litt deilig å komme på jobb igjen, men kommer til å savne det å være hjemme. Thore går på ferie på fredag og jeg skal jobbe en uke så har jeg også ferie i to uker sammen med han og guttene. Vi har enda ikke bestemt hva vi skal gjøre. Egentlig litt godt da vi bare kan ta ting på sparken. 


Lyst til å dele denne nydelige sangen med dere.

Etter tur i regnet var det godt å komme inn å få i seg varmen med kaffe:) Tydeligvis tre stykker som også syntes dette var godt. Ifa, min søster sin hund er på besøk i dag.


Ønsker dere en fin dag.

Victoria



5 kommentarer:

  1. Så himla roligt med en blogg, ska följa denna =) Kan tänka mig att det har varit gott att vara permitterad, dock inte med lägre lön, men däremot ledighet och möjligheten att göra fler saker om dagarna. Härligt att du bara jobbar en vecka och sedan har semester tillsammans med Thore, hoppas ni går fina två lediga veckor tillsammans! Kram Carola www.calola.blogg.se

    SvarSlett
  2. Ps. Ändra gärna kommentatorsalternativ så att även de som saknar google-konto kan kommentera dina inlägg i bloggen. "Namn/URL"

    SvarSlett
  3. Hei vennen:)
    Tusen takk for hyggelige ord. Nå har jeg gjort det, viste ikke at det var slik, har ikke lært meg den helt enda:-)

    SvarSlett
  4. Hej, så fin bloggen är och vad roligt att se bilder på ditt fina kök! Hoppas att du har en bra dag på jobbet! Kram

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:)
      Så bra at du liker den Elin, jeg har gått litt lei på facebook så tenkte jeg kunne starte en blog som er om livet til meg og min familie:) Tusen takk, er blitt veldig fornøyd med det nå::
      Klem

      Slett