onsdag 11. juli 2012

Førster innlegg i min nye blogg

I lang tid har jeg vært veldig usikker på hva jeg skulle gjøre med kjøkkenet, følte liksom ikke at det passet helt. Jeg har en kjærlighet til fargen grå og når ideene endelig kom så var det ikke så vanskelig å gjøre noe. Vi har enda ikke bestemt oss for hva slags benk plate vi skal ha så kommer til å vente med det og knotter til vi har finni det vi vil ha.


Har også gjort om på interiøret på kjøkkenet. Er blitt utrolig fornøyd og trenger vel ingen andre rom i huset jeg nå. Hundene storkoser seg og da er jeg fornøyd.

Kjempe gøy når sønnen til Thore (Mathias kommet hjem fra ferie med sin mor) går inn på kjøkkenet ser seg rundt og sier at nå var det blitt skikkelig skikkelig fint her, bedre kan det nesten ikke bli:)

Ønsker dere en flott dag.

Victoria

2 kommentarer:

  1. Men oj så fint det blev i köket! Är ganska säker på att när vi var hos er häromdagen att det var bruna kanter i köket, men jäklar så snyggt och mer diskret det blev med grått! Bra jobbat tjejen =)
    Mvh Carola www.calola.blogg.se

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei vennen.
      Ja ble det ikke fint, gjorde det på tirsdag mener jeg det var:) Ble ett helt annet kjøkken nå, mangler bare de siste tingne:)
      Klem

      Slett