lørdag 14. juli 2012

Lørdag:-)

Sooooove lørdag. Kjæresten har første feriedagen i dag så vi sov til kl 9. Deilig å faktisk kunne sove litt, vanligvis står ha opp kl 6/7.
Thore reiste på treningen så jeg tok med meg hundene bort til min søster for morgen kaffe og kos. Ifa ble veldig glad for å se tanten og hundene. Det er helt klart at hun koser seg der:-) Trond har en liten jordbær hage og der fant jaggu meg hundene ut at de skulle plukke litt. Alle tre var bortpå.
To av de skyldige.
Jeg var i går å hentet ett gammelt vindu hos Marianne som jeg trener agility sammen med. Det er nå hengt på veggen etter at jeg malte det i går. Det var helt ubehandlet, så har vasket det og brukte svamp til å male det slik at det ser veldig gammelt ut. Skal henge hønsenetting i de to rammene der som det ikke er glass, og ett bilde der som det er glass. Må bare finne gammel netting.
Trur dette blir bra.
Barna ligger enda å sover, mens Thore står å lager frokost. Etterpå setter vi snuta mot Fenstad for tur med Mona, Gweno og Eira.


Ønsker alle en flott dag.
Victoria


2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en riktigt fin dag! tycker det är lite kul att hunden heter Ifa då IFA är den avdelning som jag jobbar på och står för förkortningen Avdelning för Integration, Försörjning och Arbete =) Kram

    SvarSlett
    Svar
    1. ha ha ha, ja det var litt komisk;-) Klem

      Slett